Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabízených služeb a produktů ubytovacího a rekreačního střediska Heroltická s.r.o. Na základě získaných poznatků o firmě a za pomoci průzkumu dotazníkového šetření vyplněného klienty firmy jsou navržena opatření přispívající k vyšší spokojenosti a loajalitě návštěvníků. Tyto návrhy rovněž slouží k oslovení nových klientů.
Dopady pandemie covid-19 na Českou správu sociálního zabezpečení
MACHÁČKOVÁ, Karolína
Bakalářská práce se zabývá činností České správy sociální zabezpečení (dále ČSSZ) v době pandemie covid-19, konkrétně Okresní správou sociálního zabezpečení České Budějovice a přibližuje její fungování. Cílem práce je zhodnotit a poodkrýt dopady pandemie covid-19 na činnost této správy. Dále se práce zabývá spokojeností klientů a jejich povědomím o produktech a službách. Práce také zkoumá klientskou komunikace s ČSSZ v době pandemie. Nejpodstatnější metodou zkoumání bylo dotazníkové šetření formou online dotazníku. Hlavními výsledky tohoto výzkumu je zjištění, že velmi málo klientů zná online službu ePortál a někteří nemají ani povědomí o činnosti ČSSZ. Dalším hlavním zjištěním je, že respondenti si přejí více úředních dní, konkrétně alespoň tři dny a také preferují elektronickou komunikaci (v různých podobách) s ČSSZ. Na základě těchto zjištění jsou navrhnutá konkrétní opatření pro zlepšení stávající či budoucí situace. Práce se opírá především o nejaktuálnější data, a tou je Zpráva o činnosti ČSSZ 2021.
Analýza internetového bankovnictví a návrhy na jeho zlepšení
Zelenská, Zuzana
Cílem bakalářské práce je rozebrat nedostatky internetového bankovnictví zvolených tří bank a navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. První část práce se zaměřuje na historický vývoj internetového bankovnictví, na jeho bezpečnost a cizí studie zabývající se stejnou problematikou. Dále jsou uvedeny metody pro výběr zkoumaných bank, způsoby měření spokojenosti a hodnotící kritéria. Ve druhé části je provedena vlastní analýza zvolených tří bank a analýza spokojenosti jejich klientů na základě vyhodnocení dotazníkového šetření. Následně je rozvedena diskuze, ve které jsou shrnuty zjištěné poznatky a uvedena doporučení pro zvolené banky.
Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti
Pacalová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
PACALOVÁ, JANA. Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2011. 93 s. Diplomová práce. Služba raná péče a její formy se několik posledních let dostávají díky nový teoriím a trendům do popředí zájmu veřejnosti, pracovníků z různých oborů, ale i samotných rodičů dětí s postižením, kteří oceňují její zaměření na rodinný systém. Ve své diplomové práci jsem se zajímala o ranou péči obecně a věnovala jsem se i občanskému sdružení Společnost pro ranou péči, která patří mezi vůdčí organizace v tomto oboru v České republice. Cílem práce je zjistit spokojenost klientů zařízení poskytujících komplexní ranou péči v České republice u jednotlivých druhů zdravotního postižení a porovnat je se spokojeností klientů z roku 2005. Pracovními hypotézami chci potvrdit, že spokojenost klientů zařízení poskytujících ranou péči je minimálně u pěti z osmi oblastí hodnocena kladně a že spokojenost klientů je v roce 2011 vyšší než v roce 2005. K řešení svého diplomového úkolu jsem si zvolila kvantitativní výzkumnou strategii. Jako výzkumnou techniku jsem použila standardizovaný dotazník sestavený pracovní skupinou EURLYAID v roce 1997. Na dotazníky odpovídali klienti ze čtyř středisek Společnosti pro ranou péči o.s. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo...
Formy elektronického bankovníctva a spokojnosť klientov s jeho využívaním
Michalco, Jozef
Teoretická část této práce obsahuje analýzu jednotlivých forem elektronického bankovnictví a to: Phonebanking GSM banking, E-mail banking, Homebanking, Internetbanking, Smartbanking a platební karty. Tahle část bude pokračovat zabezpečením a rizikama, které jsou spojené s využívaním elektronického bankovnictví. Praktická část této práce se snaží analyzovat a zhodnotit spokojenost klientů s jednotlivými formami elektronického bankovnictví. Spokojenost klientů byla zjišťována prostřednictvím dotazníku.
Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabízených služeb a produktů ubytovacího a rekreačního střediska Heroltická s.r.o. Na základě získaných poznatků o firmě a za pomoci průzkumu dotazníkového šetření vyplněného klienty firmy jsou navržena opatření přispívající k vyšší spokojenosti a loajalitě návštěvníků. Tyto návrhy rovněž slouží k oslovení nových klientů.
Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti
Pacalová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
PACALOVÁ, JANA. Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2011. 93 s. Diplomová práce. Služba raná péče a její formy se několik posledních let dostávají díky nový teoriím a trendům do popředí zájmu veřejnosti, pracovníků z různých oborů, ale i samotných rodičů dětí s postižením, kteří oceňují její zaměření na rodinný systém. Ve své diplomové práci jsem se zajímala o ranou péči obecně a věnovala jsem se i občanskému sdružení Společnost pro ranou péči, která patří mezi vůdčí organizace v tomto oboru v České republice. Cílem práce je zjistit spokojenost klientů zařízení poskytujících komplexní ranou péči v České republice u jednotlivých druhů zdravotního postižení a porovnat je se spokojeností klientů z roku 2005. Pracovními hypotézami chci potvrdit, že spokojenost klientů zařízení poskytujících ranou péči je minimálně u pěti z osmi oblastí hodnocena kladně a že spokojenost klientů je v roce 2011 vyšší než v roce 2005. K řešení svého diplomového úkolu jsem si zvolila kvantitativní výzkumnou strategii. Jako výzkumnou techniku jsem použila standardizovaný dotazník sestavený pracovní skupinou EURLYAID v roce 1997. Na dotazníky odpovídali klienti ze čtyř středisek Společnosti pro ranou péči o.s. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo...
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK A JEHO POHLED NA KVALITU V DOMOVECH PRO SENIORY
VALIŠOVÁ, Lenka
Práce se zabývá osobností sociálního pracovníka a jeho pohledem na kvalitu v domově pro seniory, ve kterém pracuje. V první části se obecně zabývám kvalitou, dále jaké pro-blémy přineslo domovům pro seniory zavádění kvality, také z jakých pohledů se dá kvalita hodnotit, a končím hodnocením kvality právě z pohledu sociálních pracovníků. Druhou část věnuji šetření, které jsem osobně provedla pomocí rozhovoru se sociál-ními pracovníky, kteří pracují v domovech pro seniory, a výsledky poté porovnávám s teorií.
Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o.
KROČÁK, Ladislav
Význam lázeňství je především zdravotně- léčebný, jeho ekonomický význam je však také velmi výrazný. Podstatně ovlivňuje investiční činnost a zaměstnanost a přispívá k rozvoji regionů. Lázně Aurora v Třeboni se specializují na léčení poruch pohybového aparátu, revmatických chorob, poúrazových a pooperačních stavů a celkovou rekondici těla. Lázeňství v Třeboni je odedávna spjato s přírodním léčivým zdrojem, který se v této lokalitě hojně nachází- slatinou. Lázně Aurora nejsou určeny pouze pro nemocné klienty, ale jsou hojně navštěvovány i zdravými lidmi, kteří absolvují rekondiční a relaxační pobyty. Současný trend směřuje k tomu, že do budoucna bude určitým způsobem omezena lázeňská péče hrazená z veřejného zdravotního pojištění, a klienti si budou muset ať buď část, nebo celý léčebný pobyt hradit z vlastních finančních prostředků. Z tohoto důvodu je potřeba se provozovateli lázeňských zařízení zaměřit na to, aby byli klienti co nejvíce spokojeni s léčebným pobytem a do lázeňského zařízení se vraceli. Jelikož jsem pět let pracoval v oblasti poskytování léčebných služeb, navázal jsem touto diplomovou prácí na svou bakalářskou práci ?Spokojenost klientů s lázeňskými službami?, abych znovu zmapoval spokojenost klientů s poskytovanými službami ve výše jmenovaných lázních. Chtěl jsem zjistit, zda se postoj klientů k poskytovaným službám výrazně změnil od výzkumu v roce 2009 v mé bakalářské práci. K výzkumu jsem použil totožný dotazník, jako ve výzkumu v roce 2009. Do výzkumu bylo vybráno 220 respondentů, v období září 2011, 110 respondentům hradila léčebný pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, buď formou komplexní, nebo příspěvkové lázeňské péče, a 110 respondentů si hradilo léčebný pobyt z vlastních finančních prostředků formou samopláteckých pobytů. Domníval jsem se, že muži budou spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou spokojenější než klienti, kteří si hradí pobyt z vlastních finančních prostředků. Po zpracování dat nebyly zjištěny žádné výrazné rozdíly ve spokojenosti mezi těmito skupinami respondentů, a ve srovnání s výzkumem v bakalářské práci z roku 2009 nebyly patrné žádné výrazné odchylky ve spokojenosti klientů s poskytovanými službami, což potvrzuje, že lázeňské služby v Lázních Aurora jsou stále na velmi vysoké úrovni. Výsledky této diplomové práce mohou být využity zaměstnanci Lázní Aurora pro zkvalitnění poskytování lázeňských služeb ve všech oblastech a pro zlepšení přístupu personálu lázní ke klientům.
Kvalita lázeňských služeb a možnosti jejich zlepšování
Issentayeva, Alma ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Sára, Jaroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kvality služeb v oboru lázeňství. Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve wellness hotelu Prezident a navrhnout vedení hotelu možnosti ke zlepšení poskytovaných služeb. V teoretické části uvádím pojetí kvality služeb, důvody zájmu o kvalitu, obecnou definicí kvality lázeňských služeb a nástroje řízení kvality. V aplikační části se má pozornost obrátila na uvedení praktického příkladu služeb v lázeňství a to na provozu wellness hotelu Prezident v Karlových Varech. Popisuji historii vzniku hotelu, uvádím základní údaje o nabízených službách a jejich specifikaci a výsledky dotazníkového šetření spokojenosti klientů. Finální a nejdůležitější části mé práce jsou možné návrhy ke zlepšení kvality služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.